Hur underbart är det inte?


Hur lyckligt har ni inte sovit inatt? Fotboll är ibland helt underbart, precis så underbart som det var igårkväll på den där baren som vi ägnade många timmar på. Det var folk i varje liten vrå som mina ögon kunde skympa. Glada Svenskar som var hur lyckliga som helst över att vi äntligen skulle gå in i EM.
Jag var en av dem som var helt hundra på att vi verkligen skulle ta hem den där matchen! Jag var ganska säker på att matchen skulle sluta 2-0 eller 3-0.
Efteråt funderade jag på hur jag kunde tro det, men jag är ganska säker på att det bara kändes så, det kändes så rätt. Ja och i slutänden hade jag ju bara så rätt som man kunde ha.
Timmarna gick fort från den studen när vårat älskade Sverige rörde bollen för första gången. När sedan Zlatan gjorde det första målet, då brast allt. Det var lycka!

Åter igen så är jag så glad över att vi har en av världens bästa spelare just i vårat land. Just i Sverige :)

Hursomhelst så sitter jag här på jobbet igen, ögonen står i kors av trötthet. Det har inte blivit särskilt många timmar sömn inatt med tankte på att fotbollen var viktigare än allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback