Min trötthet och bio-dejt


Godmorgon!
Nu var det snart dags att åka och göra den sista arbetsdagen
för den här veckan. Skönt :) Sedan blir det Örebro och fixa något som bara MÅSTE bli bra. Så här får det absolut inte vara längre. Efter det blir det bio-dejt ;) Det är ju ganska trevligt och mysigt. Jag har inte varit på bio på alldeles för länge, så nu känns det rätt att återuppta sådana mysiga stunder.
Sedan är det helg och två hela lediga dagar att se fram emet, att få sova hur LÄNGE jag vill. Imorse hade min kropp bestämt sig att 6 timmars sömn= det får räcka. Känner redan att tröttheten kommer smygande, så hur jag ska se ut i biomörkret det återstår att se. Jag tippar på att jag sover mig igenom hela bion.

Nu ska jag göra mig klar från antal timmar ifrån mitt kära hem. Återkommer i natt eller i morgon.

Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback