Mina åsikter!


Det här är MIN blogg och jag skriver om MINA åsikter och tankar i den.

Jag tänker börja med att berätta att jag hatar Jehovas Vittnen. Vad f*n är deras problem egentligen.? De kommer hem till en och vägrar gå därifrån fast att det första människan säger till mig är: -Oj du verkar upptagen. När jag står där med mobilen i högst hugg i träningskläder så borde hon ju fatta att jag inte har TID för deras jävla skitsnack. Jag svarade henne att jag hade bråttom för att jag var på väg till gymmet. ÄNDÅ fortsätter hon att tugga en massa, enbart strunt. Hon ser att jag inte lyssnar för fem öre ändå fortsätter hon. Tillslut fick jag säga till henne att jag inte hade tid eller lust för henne! Hoppas att de snart slutar gå hem till folk och tvinga på dem en massa skit. Vill man gå med i deras sekt så klarar man nog det på egen hand. Bläää för dem!

Och så tycker jag inte om cyklister. De verkar ha en egen liten värld tillsammans med deras ägare. När jag var inne i Örebro sist i fredags och var stressad så jag visste knappt vart jag skulle ta vägen, då var de som mest jobbiga. De är överallt och kör bara rätt ut i vägen utan att kolla sig för bara för att de vet att de får det. Ni kan ju åtminstonde kolla er för, snart kommer jag att köra över en dum jävel. Hänsynd borde alla människor ta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback