Utmaningen!

Jag har blivit utmanad av : Marie

Regler:
-Beskriv först reglerna
-Svara på alla frågor
-Välj ut 6 personer att utmana
-Låt personen som utmanade dig veta att du svarat på utmaningen

Fem saker som finns på din "Att göra"-lista idag:
Jobba
Åka till Örebro
Kolla fotboll
Ringa viktigt kommun-samtal
Kolla över min ekonomi

Vad gjorde du för 10 år sedan?
Var glad över att sommarlovet var här. "Lekte" med lite kompisar här och där!

Ställen du bott på:

Massa ställen med mor och far. Sedan min etta på Västmannagatan och nu min tvåa på Skolgatan!

Fem saker du skulle göra om du blev biljonär:
Köpa ett hus
Vara ledig från jobbet ett tag
Köpa ny garderob
Köpa ny bil
Köpa en massa nya andra saker, typ möbler.

Jag utmanar:
Ems,Sara,My,LillSara,Sofielainen och Du!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback