Du är inte bättre


Jag satt och kollade lite på debatten ifrån igår, men jag tröttnade ganska snabbt. Tycker bara att alla dessa människor är alldeles för mycke. Ska såna där människor kallas förebilder?? Nej det tycker jag absolut inte.
För i såna fall ska alla människor behöva vara stenrika för att kunna shoppa för flera tusen varje dag. Och vem har råd eller tid för det? En normal människa jobbar och betalar hyra för sin lägenhet. Men andra lever på dumma människor som oss,skriver ointressanta bloggar som man sedan får betalat för.
Men varför är NI så dumma så ni lägger ner tid på att läsa om vad en människa har handlat ena sekunden för att sedan läsa vad människan handlade andra sekunden.
Jag är iof inte mycke bättre jag eftersom jag i stortsett köper allt som jag vill ha. Men jag är inte en märkessnobb som ska ha allt som har ett prislapp på flera tusen. Det vanliga från H&M , Gina Tricot och sådant duger åt mig!
Jag köper saker som min plånbok har råd med och sånt som jag är ibehov av. Eller ja oftast blir det alldeles för mycke skor och jackor. Men alla människor har väl laster, eller?

Ett par av skorna som jag köpte i Januari:



Kommentarer
Postat av: Yoos!

Klart jag kommer o hälsar på vart fasen bor du? hihi!.. ska bara hitta en lucka men det vore skit trevligt :D Pusss!

2008-03-14 @ 22:50:03
Postat av: Emma

oj, wow tack för din kommentar!
Blev verkligen jätteglad när jag läste det du skrev till mig!
Jag är glad att jag lyckats peppa andra till att gå ner i vikt precis som jag :)
Hoppas att kvällen blir bra och att du i övrigt har en trevlig helg !
Massor av kramar från mig och Vera


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback