Good night.


Godkväll. Dagen är snart slut och jag har hunnit kollat på Melodifestivalen idag igen :) Det var roligt att Linda gick direkt till finalen och att Nordman gick till andra chansen. Synd bara att han ska behöva mötta den där Carola. Blää för henne! Men det ska ju inte behöva vara så svårt att slå ut henne, haha!
Var tänkt att jag kanske skulle gå på krogen ikväll men jag orkade inte, vart alldeles för trött och behöver nog sova i tid ikväll. Så jag blev kvar här hemma istället. Det får duga det med. Krogen brukar inte vara så rolig heller. Och speciellt inte som jag mår nu. Men men!
För den som inte fattar det så mår jag fortfarande fruktansvärt dåligt.

Du är en jävla idiot. Får man verkligen bete sig hur som helst?

image178

Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg!

Postat av: karin

gumman, jag vill se lite kort på den nya lyan! är nyfiken! =D

2008-03-02 @ 18:03:09
URL: http://djugel.blogg.se
Postat av: Linda

Hej, supernajs blogg. Läser den regelbundet.
Vem e du arg på?

2008-03-12 @ 19:08:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback