Helgis?

Sådär nu är jag tillbaka vid datorn igen och tänkte passa på att skriva lite. Det blev ju inget inlägg igår i för att jag hade brist av tid.  Ägnade hela dagen åt att vara i Örebro och avslutade dagen i Lindesberg, just där jag sitter nu. Igår var vi fulla och glada och hade trevligt.. Men våran kompis var deckad redan när vi kom dig vid halv tio- tio.Vet inte hur grabben lyckades med det, haha!

Besökte krogen här en sväng och det var faktist lite folk där. Träffade på söta Carro och en till klasskamrat från förr. Men jag kände inte igen den människan med hon kände tydligen igen mig. :S Men när hon sedan sa vem hon var så gick det upp ett litet ljus iaf. Kvällen gick snabbt och helt plötsligt skulle vi gå hem. Som vanligt somnde jag som en stock och sedan vaknade jag ALLDELES för tidigt. Som vanligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback