My saturday.

Godmorgon. Nyss hemkommen från Ica och Thomas kläder. De hade beställt hem ett par jeans från Hällefors till mig. Men tyvärr var även dem förstora, tråkigt :/ Hann även med att köpa med mig frukost hem och lite fikabröd som jag ska bjuda på när jag får besök snart. Sedan ska jag åka och hämta min syster i Lindesberg.
Sent igårkväll så fick jag besök, vi bestämde oss för att gå ner i källaren för att leta efter tvättstuga, min elcentral och mitt förråd. Det förråd som vi hittade var låst, mycke konstigt tycker jag. Och elcentralen den hittade jag inte. Jag får ringa hyresvärden på måndag för att kolla vart den verkligen sitter. Men vi virrade iaf run där nere ett bra tag. Vi kollade vart alla dörrarna gick, och det fanns massa dörrar. Tillslut hittade jag iaf till tvättstugan, men det tog ett tag ;) Passade på att boka en tvättid till veckan. Nu är bara nästa problem att hitta dit när det väl är dags att tvätta.

Vad som händer resten av dagen återstår ju att se, blir väl att sitta i soffan hela kvällen. Ska iaf kolla på Melodifestivalen var det tänkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback