Ostört?


Den här natten har inte riktigt varit min natt, jag har vakat miljoner gånger. Jag hatar att det ska behöva vara så här. :S Varför kan jag inte bara få sova ut ordentligt? Ja eller det skulle jag inte kunna ha gjort iaf med tanke på att jag börjar jobba klockan sex. Så nu sitter jag här på jobbet igen och snart kommer barnen.
Här i mina trakter så vankas det påsklov just nu! Synd att inte jag inte längre är så liten så att jag också kan få ha lov. Få sova hur länge jag vill, även fast att jag skulle vakna runt nio varje dag iaf. Det spelar ingen roll vilken tid jag går och lägger mig. Varje dag om och om igen!
Nej nu är jag i stort behov av nåt som kan hålla mig vaken, tröttheten börjar göra sig påmind, suck! Om två timmar är det frukost, det ser jag fram emot!

Hoppas att ni får en fin dag och en bra start på nya arbetsveckan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback