Roligt??


Jag avslutar dagen precis så som jag började den, framför datorn med ett blogginlägg.. Dagen har erbjudit massa jobbande och lite bil-tittande. Men jag har väldigt svårt att bestämma mig vad jag vill åka runt i just nu. Det är skit svårt.

Människor brukar fråga mig ibland hur jag orkar ha så många olika jobb.. Då ställer jag en motfråga, hur orkar alla slö arbetslösa folk gå hemma hela dagarna. Utan att äns försöka skaffa sig ett jobb?? Helldre många roliga jobb än inget alls. Att försöka söka jobb har aldrig skaddat.  Man borde bli tjock utav att sitta och nötta på soffan dag in och dag ut. Men tycker man om det, så ha det så roligt!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hejsan!
Fin blogg du har! Är du intresserad av Mode, design, psykologi mellan människor, nyheter, reser, skvaller m.m så tycker jag att du ska besöka min blogg och säga vad du tycker, det är era kommentarer som betyder mycket. Titta gärna förbi och tipsa gärna andra :)
Sköt om dig!
Kram SaraIsabell/v/

www.metrobloggen.se/saraisabell


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback