Sjuk resa?

Idag hade jag så tråkigt när jag vaknade så jag bestämde mig för att börja dagen på gymmet. Vilket var ett smart val och väldigt skönt. Åkte sedan hem för att ducha. Efter det besökte jag min mamma för att jag var väldigt hungrig. Hann knappt komma in innanför dörren innan min telefon ringde. Det var Henrik, han ville att jag skulle komma och jobba. Snäll som jag är så sa jag, visst jag kommer snart.

Kändes konstigt att ta på mig mina bygg-byxor igen. Alldeles för stora, det kändes ganska skönt. Sist jag använde dem tryckte dem hårt mot magen. Tach byxor för att du har vuxit över vintern ;)

Och nu måste jag berätta om min bilresa hem från jobbet, när jag kommer ut så får jag se att det ligger massa snö på marken och i samma ögonblick slår det mig att jag bara att sommardäck på min bil. Opppps. Med andra ord tog det ett tag att komma hem. Men som tur är så gick resan bra och bilen stor just nu parkerad hel och fin!

Nu kan jag sova lugnt tills det är dags att gå upp medtuppen i morgon, det vankas öppning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback