Ta helg kanske?


Sådär nu har jag tänkt att ta helg ;D Förhoppningsvis så är jag ledig i morgon om inget oväntat uppstår och de är i akut behov av mig för då ställer jag ju alltid upp.
Just nu håller jag på att tvätta, passade på att plocka ur sängkläderna och bädade i nya, vilket är väldigt skönt. Får se i natt hur det känns att sova i helt nya sängkläder, måste sova in dem lite innan de är så skönast.

Passade även på att besäka Viggo och Wille idag och då lämnade jag Viggos presenter som kom i tisdags, mer än två veckor efter att han fyllde. Stora killen!

Min kära lillebror vill ha hjälp att plugga av sin syster och så klart ska jag hjälpa honom men inte idag. Det orkar jag inte. Men någon gång så ska jag göra det. Det lovar jag. Kanske i morgon tom. ;)
På tal om Sebastian så klippe han sig idag. Kors i taket om den saken. Han hade snart längre hår än mig. Nu har han kort hår igen, fint.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback