The last one.


För sista gången den här veckan så ska jag snart gästa min säng, eller jag ligger faktist redan i den. Men för sista gången så ska jag somna i den. Sedan när jag vaknar så är det en ny vecka med massa arbete och liknande.

Är nyss hemkommen från M. Han och L följde med mig hem och ville kolla på min lägenhet. Min lägenhet är finare är Ms ;) Roligt att fler än jag tycker att den är fin. Nu väntas de bara på inflyttningsfest, vilket jag inte alls har planerat. Det är bara jobbigt, haha!

Till Karin:
Min lägenhet upplevs bara på plats ;) Så du är jätte välkommen hit på fika!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag röstar för inflyttningsfest :D

Postat av: Karin

Kommer =) till påsk!

2008-03-05 @ 12:49:56
URL: http://djungel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback