Totalt slutkörd!


VÄLKOMMEN TILL VÄRLDEN (ALVA)!

Sådär nu var jag hemma efter ett träningspass och jag är totalt slut och har ont i hela kroppen. Det är lite skillnad mot när jag är på gymmet och tränar själv, där bestämmer man tyngd och tid själv. Det här var annorlunda, men väldigt roligt och jobbigt. Mina ben skakar för att dem är så trötta. haha! Önskar att jag slipper vakna upp i morgon och ha ont i alla muskler i hela kroppen, hahaha! Mysis varför slår du mig så hårt? :S

Har också hunnit med att tv'ätta i min nya tvättstuga. Är skönt att äntligen ha ett torkrum som är VARMT. Äntligen kan kläderna torka inom ett dygn, haha.

Nej nu ska jag msn:a lite och telefon:a innan det blir att sova.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du kan ju inte prata i telefonen på nätterna?

2008-03-07 @ 00:23:46
Postat av: Frida

Lilla du det kan jag visste, bara man har en rolig människa att prata med.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback