Försöker att bara vara!


Vet inte riktigt vad jag vill skriva här, det händer så mycker saker. Men det är så mycket som egentligen bara angår mig själv och några få andra människor! Så därför uteblir mina inlägg stundvis.
Jag skriver så ofta jag orkar och när jag har något att skriva, vilket är väldigt sällan!
Men nu går jag in i en period med ganska lite jobb, så säkerligen kommer det hända lite mer i mitt annars så tråkiga liv!

Annars så har den senaste veckan ägnads åt att käka en massa tårta och fikabröd, födelsedagar och morsdag måste ju firas ;) Älskade Wille, Moa och mamma!

Besökte även Ikea igår, jag passade på att förnya sovrummet med ännu lite mer malm-saker. Denna gång blev det en fin byrå. Nu fattas bara en litet säng bord. Bilder kommer när jag har fått ordning på allt!

Jag tänker på min älskade bror Sebastian!


image216 Jag och bror julen -05.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback