Helgen i ett..


Sådär då var jag hemma igen efter en helg med arbete och fulla människor. Själv har jag varit nykter och inte druckit en droppe alkohol.

Fredagskvällen spenderades hemma hos Wille med lite grillning och lekar. Alla grillade korv utom jag och Kakan, för vi grillade kyckling. Mums ;) Under kvällen fick vi lite olika hemliga uppdrag, mitt gick ut på att vara med på så många kort som möjligt. Vilket inte var så svårt, hö ;)
Det var väldigt trevligt fast jag var nykter och körde. Anledningen till det var att jag skulle upp och jobba på lördagen. Orkade inte vara bakis på jobbet och så orkade jag inte hålla på att fixa skjus.

I lördags jobbade jag nästan hela dagen, var hemma i Nora igen strax innan åtta. Träffade Ems och My en sväng men de försvann iväg till krogen. Vilket jag inte alls var någe sugen på!
Jag och Kakan bestämde oss för att ta en skön kvällspromenad. Och det var jätte skönt, vädret var fortfarande jätte fint. Vi gick runt lite överallt här i Nora, bland annat längs strandpromenaden.

Idag har jag jobbat kväll och var inte hemma förräns efter halv tio. Men hade ingen lust alls att sitta här hemma, det är alldeles för ensamt så ännu en kväll irad så tog jag mig en promenad. Även denna gång längs strandpromenaden. Det är så fint där :D Och jag kan rensa huvudet lite, mycke tankar som kommer och går just nu.

KAKAN, jag vill ha alla kort. NU!



Kommentarer
Postat av: Kakan

ska bli =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback