Ibland blir jag bara så besviken...

Godkväll!
Nu är snart denna skitdag/downdag över. Och det ska bli jätte skönt.
Hoppas att jag vaknar i morgon och är pigg och glad, jag behöver verkligen det just nu.! Helst vill jag inte ha några mer motgångar i mitt annars så positiva liv. Drömma kan man ju alltid, ven fast att jag vet att livet inte är så enkel. TYVÄRR!

Nu ska jag kolla klart på den svenska landskampen
och efter den så blir det direkt sängen. Jag har ont i huvudet och behöver sömn., ganska mycket sömn faktist. Även om jag inte får sovaut i morgon så måste jag skrapa ihop en del timmar ändå.
Men hur smart är det av mig att vänja min stackars kropp med att den åtminstonde ska få 9 timmars sömn varje natt? Så klart att den blir besviken varje gång den inte får vad den brukar och vad den vill ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback