Jag är alldeles för snäll!

Nu var det tänkte att jag skulle ligga och sova sött som ett litet barn, men när jag inom det närmaste var på väg till sängen så ringde min telefon. Det var lite folk som ville bil hämtade, jag försökte ljuga ihop en fin story om att jag hade druckit alkohol och inte kunde köra bil. När jag i självavärket låg på soffan endast iklädd en morgonrock och kollade på filmen "alla älskar Alice".
Ingen trodde på min story så det körde sig direkt. Och snäll som jag är så ställde jag ju upp!
Så jag fick dra på mig lite kläder och åka till festen, slutade med att SJU stora människor klämde in sig i min fina kärra och vi började färden till Nora.

Då började snacket:


-Kör inte så fort, vi är faktist bara 25 år och vi vill inte dö än. (Till saken hör att jag endast körde70-80 km/h för att slippa höra tjatet.)
-Lugna ner dig, hon håller ju hastighetsbegränsningen. (Någon som försvarade mig iaf.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback