Jag försöker iaf!


Godkväll!
Nu är jag så där seg att uppdatera igen. Har inte hänt så mkt  i mitt liv.
Värmen är äntligen här och det är jätte skönt. Men det för med sig en nackdel också, jag får sån huvudvärk varje kväll. Antagligen dricker jag alldeles förlite under dagarna, men jag är alldeles för upptagen för att äns hinna tänka på att hämta vätska!
Men det löser sig säkert någon gång.

Nu tänkte jag smart gästa sängen för jag börjar bli riktigt trött, jag lyckades somna med datorn i knäet när jag pratade med min syster på msn. Jag vet inte hur jag lyckas med alla konstiga saker!

Imorgon vaknad det en massa jobb, ungefär 21,5 timmar. Lagon fint att avsluta månaden med ett sådant pass.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback