Om mig:


För 5 år sen:
Var jag 17 år gammal, Jag opererade mitt hjärta det året. En jobbigt operation som jag för alltid kommer att minnas. En smärta som inte kan beskrivas med ord!

För 3 år sen:
Var jag 19 år gammal och det året träffade jag mitt ex Mathias. Vi tillbringade sedan över två år tillsammans. Detta år fick jag även mitt älskade körkort. Tog även studenten just det året.

För 1 år sen:
Köpte jag min första EGNA bil. Fick ett nytt, till jobb!

För 3 månader sen:
Hade jag nyss blivit singel. Livet var just då inne i en jobbig period. Jag flyttade till en ny, större lägenhet som jag trivs mycket bra i.

I går:
Firade jag mamma lite, sedan jobbade jag hela eftermiddagen och kvällen!

Imorgon:
Ska jag jobba på coop och efter det så blir det gymmet!

Om ett år:
Kommer jag för hoppningsvis jobba lite mer och trivas mycket bättre med livet. Hoppas även att min älskade syster mår bättre då.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback