Tidiga dagar.


Godmorgon!
Klockan är just nu 05.45 och jag är redan på jobbet. Har hunnit göra allt som ska göras, nu inävntar jag bara de små barnen! Slog mitt rekort imorse och gick upp en kvart tidigare än normalt ;) Och så lyckasdes jag vara på jobbet redan innan 20 i 6. Eloge till Frida!
Nu inväntar jag att jag ska bli så där trött som jag alltid blir så här tidigt på dynget, "ögonen står i kors och jag vet knappt vad jag heter". Ja det är nog så de flesta kommer att få se mig idag ;)

Nu till frågan, är det verkligen mänskligt att vara uppe så här tidigt på dygnet?

Idag är en mycket bra dag för idag fyller min älskade skatt år. Hurra!

Kommentarer
Postat av: Mysi!

haha, nej det är inte mänskligt att gå upp sådär tidigt! men är det mänskligt att möta frida på jobbet sådär tidigt när jag själv är på väg hem för att sova!? haha.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback