Tillbaka igen, med mina tankar.


Sådär nu är jag tillbaka och tänkte blogga lite. Har varit har lust eller varit på humör för att orka skriva av mig.
Men nu gör jag ett försök iaf att få ur mig lite. Livet har inte varit så roligt på sistonde, jag har tänkt och grubblat alldeles för mycket över vad jag gör med livet, vad jag vill göra och även om vad jag borde göra.
Det har varit jobbigt och jag har varit nerstämd. Men jag har bestämt för mig för att ta en dag i taget och bara låta mig själv må bra under tiden. Jag orkar inte se alla dessa problem som finns på vägen.

Kvällen idag har varit jätte fin,
jag har varit ute i Vikersvik och gått skogspromenad. Finns bara en sak att säga, det var UNDERBART! Men det började inte så bra eftersom det regnade lite när jag satt i bilen på väg dit. Men väl där så sken solen och himlen var blå. Jag längtar tillbaka! Vill, vil, vill, vill bara ha mer!

Nu vankas det lite DH, vilket är det bästa varje tisdag. Bara några minuter kvar ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback