Att få tiden att räcka till?


Godmorgon!
Nu är jag på jobbet igen, lite senare än vanligt. Men det var jag verkligen i behov av!
Hela den här veckan består av att enbart jobba. Så jag försöker hinna med att träna lite också, annars finns det inte så mycke tid över till att göra nåt annat.
Dagar som jag ska upp redan innan klockan åtta är inte att leka med, jag är alldeles förstörd då och är helt slut redan innan klockan tio. Att då vara på jobbet vid sex eller sju är inget jag är speciellt nöjd över. Jag tycker dagarna är sega och står stilla, man står och trampar på samma plats hela tiden. Den ända stund på dagen som går fort är den ynka halvtimmen som jag har som rast! Att sedan göra resterande timmar går bara segt.
Men på något sätt så får jag dagarna att gå iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback