Att ha svårt för lätta saker!

Okej att jag inte bryr mig alls om valet i USA är väl kanske att överdriva. Men jag har väldigt svårt för allt som har med politik att göra. Och det pratas och skrivs som det över allt och hela tiden! Jag läser mycke, mycke helldre om sport i alla dess former. Ja ni som känner mig förstår nog!

Hur som helst känns det lite overkligt att jag ska åka bort en hel helg,
alldeles själv. Jag är väldigt bekväm av mig och trivs mycke bra här hemma i mitt Nora. Men nu är tågbiljetten bokad och mina väskor är packade, det finns inter återvändo. =) Inte nog med att jag ska göra tågresan själv, när jag jag väl är där så ska jag försöka hoppa på en buss och lyckas gå av på rätt plats.
Ska någon misslyckas så är det jag! Det är skrivet i sten att det ska gå åt helvet. Jag har två timmar på mig att lyckas ta mig den 15 minuter långa bussresan till rätt plats. Önska mig lycka till!


Nu ska jag göra klart det sista här hemma innan jag kan slappna av lite! Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback