Ett försök att koppla av!


Goddag/Godkväll!
Sådär nu sitter jag här på tåget och kopplar av lite, är lite mer än en och en halv timme kvar innan jag är framme men så länge räcker inte batteriet på min kära dator. Men passar på att sitta här så länge jag kan.
Men jag längtar fram för jag börjar bli riktigt hungirg nu och vill ha nåt gott i magen. Smset som jag fick nyss talade om att de var sugna på Thai. Men är Frida det?

Idag var jag inne och valde fram två glasögonbågar som jag ska köpa på måndag,
men innan dess så ska jag göra en ny syndundersökning, förmodligen så har jag en bit kvar innan jag blir blind. ;)

Helgen ska spenderas med shopping och koppla av en del. Förhoppningsvis så åker jag hem med lite nya kläder, ska göra ett gott försök!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback