GBG tur och retur.


Goddagens!
Nu sitter jag på tåget igen, fast denna gång tar tåget mig hemmåt. Hem till Nora igen.
Jag längtar hem, inte för att jag inte har haft det bra. För det har jag verkligen men jag vill hem till min bil. Jag har saknat att inte få köra bil på en hel helg. I vanliga fall så kör jag bill varje dag. Och det är dagar som dessa som jag inser hur vädefullt dert är att ha ett körkort.
Det första jag ska göra när jag kommer hem är att sätta mig i bilen och åka hem till min mamma. Hoppas på att hon har lite mat att bjuda mig på innan jag ska iväg och träna ikväll! Jag har ännu inte ätit något alls denna dag och börjar blir lite smått hungrig. Så länge får det duga med lite godis ;)
På det här tåget finns ingen värmen och jag kommer förmodligen inte leva när vi kommer hem!

Här kommer en bild som påminner mig om barndomen ;) :



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback