Ibland är föräldrar bra att ha!


Jag är inte särskilt snabb på att uppdatera min blogg, men jag gör ett försök nu. Anledningen till att jag inte kunde skriva nåt igår var att när jag väl satt mig vid datorn så gick sladden till laddaren sönder. Så jag gömde datorn för kvällen och brydde mig inte mer om det.
Syrran ville låna min bil igår och eftersom jag jobbade hela dagen så var ju inte det nåt problem. Men när hon kom och hämtade mig på jobbet på eftermiddagen så hade den gått sönder igen.

Idag hade jag planerat med mamma och Sara om att vi skulle ta en vända till Örebro, då fick jag en mycket bra idé. Medans vi är där inne så kan jag lämna laddaren och bilen till min pappa så fixar han det.
Så blev det och när jag var i Nora igen så var bilen hel och min dator har fått nytt liv. Pappa hade lagat allt på bilen som behövde fixas, kan man ha det så mycket bättre? Skönt att ha en pappa som inte har tummen mitt i handen.
Pappa tyckte att det var bra att jag har honom men tyckte samtidigt att jag skulle skappa mig en karl som kan fixa allt i stället. Men vad ska det vara bra för?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback