Nu börjar jag bli nöjd!


Godkväll!
Nu ligger jag här på soffan igen och är klar med allt som skulle göras idag. 11 timmars arbete är gjorda, ett besök på apoteket är gjort, jag har bakat en kladdkaka och jag har lagat iordning en köttfärslimpa. Så nu är jag ganska nöjd.
Det bästa av allt är att jag bara har en arbetsdag kvar den här veckan, sedan packar jag mina väskor och åker bort ett tag. Jag ska äntigen få känna av ledig tid, ingen kan ringa och be mig jobba i helgen. Eller visst kan dem göra det men de lär få ett negativt svar. Det gillar jag!
Så några timmar på ett tåg ska faktist bli gött, riktigt gött!

Är det någon mer än jag som skiter fullständigt i valet i USA?

Kommentarer
Postat av: Moster

Lilla gumman valet i amerika är VÄLDIGT viktigt för hela världen. Tur att dom får en ny president. Ha en mysig resa njut av ledigheten. Kram

2008-11-06 @ 10:52:59
Postat av: JWK

Haha är det någon mer än du som skiter i vem som kontrollerar över 7000 kärnvapen?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback