Sanningen om tjejen Frida!

Efter att ha läst många bloggar så insåg jag att även jag borde berätta sanningar för er. Så här kommer dem:

Sanning nummer 1
Jag är coca cola-missbrukare. Dricker oftast det varje dag.

Sanning nummer 2
Jag drömmer om att en dag bilda familj. Barn är en del av min framtid.

Sanning nummer 3
Jag tränar åtminstonde 2 gånger i veckan. Oftast blir det 4 gånger.

Sanning nummer 4
Jag har ett starkt psykt som har klarat av att ta mycke skit under mina 22 år.

Sanning nummer 5
Jag berättar vädligt sällan för folk hur jag egentligen känner. Håller de mästa för mig själv.

Sanning nummer 6
Mina syskonbarn och mamma är bland de viktigaste personerna i mitt liv. De dagar jag inte träffar mamma så pratar vi i telefonen.

Sanning nummer 7
Jag stressar för det mesta och kan aldrig sitta still. Jag är värdelös på att koppla av. Och jag blir lätt ledsen!

NU ÄR DET DIN TUR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback