Göteborg och ledighet!


Gdkväll!
Sådär nu sitter jag här igen efter en hel dag med shopping på Göteborgs gator. Det var skönt och skoj att få komma ut lite och bara handla det jag ville. Har jag någonsin sagt hur underbar staden Göteborg är? Iså fall vet ni det nu.
Inget är sig likt hur jag har det hemma i min lägenhet i Nora, även trivs jag bra här också.
Biljetterna är nu hämtade och i morgon far vi hem igen, är hemma lagom så att jag hinner till min träning. Bra timing va? ;)

Men hur vi ska få med oss alla dess väskor hem är morgondagens fråga, helt omöjligt kan det väl inte vara? Med min hjälp ska det nog gå vägen.
Nej nu ska vi nog snart ta oss ner till köpcentret för att hämta lite mat till kvällen! Sedan blir det att ta det lugnt och umgås lite.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback