Tiden går så fort!


Godmorgon!
Sådär nu börjar helgen att ta slut Och min helg har ägnats åt:

Fredags: Viggo fick umgås med mig hela kvällen och vi kollade på Idol och sedan somnade den lilla skatten. Jag kollade klart på Idol och på utröstningen. Sedan njöt jag ganska länge över att Anna ÄNTLIGEN fick lämna Idol. Sedan somnade även jag!

Lördag: Vi gick till ica för att köpa frukost, mysigt :) Sedan gick vi hem till mig och packade Viggos alla saker. Åkte hem till mamma (Viggos mormor), där fortsatte han att även äte lite mer frukost. Sebbe ville att vi skulle åka till Örebro, så jag funderade ett tag på om jag kanske skulle gå med på det! Men sa att jag först och främst ville åka till Lågprismagasinet, sagt och gjort. Hittade inget där och samntidigt bad Viggo att han ville åka till det där stället med "Stora rulltrappor", vi funderade ett tag och kom på att han menade Marieberg. Så vi åkte dit och till Ica MAXI och gick runt ett bra tag! Sedan gick bilen till Nora för att först lämna Viggo hos pappa, men han bad om att få följa med hem till mig igen. Lovade att det skulle bli fler gånger. Sedan lämnade jag Sebbe och Sara, åkte hem till mitt och började städa lite. Julen börjar komma till mig nu.

Söndag: Idag ska jag ägna hela förmiddagen åt skidor, sedan blir det att kolla reprisen av Idol. Efter det ska jag laga iordning mat, köttfärslimpa. Ikväll vankas det två pass träning, det ser jag fram emot. Sängen lär få besök tidigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback