Dåligt med sömn eller lat?


Godmorgon!
Ännu en tidigt dag är kommen, men den här dagen var värre än vanligt. för idag känner jag mig väldigt trött. Har fått alldeles för lite med sömn, men vad gör det en dag som denna? Jobbar kort dag och kan åka hem och sova när jag har jobbat klart. Försökte vara lite snäll och ändrade min arbetsdag till öppning, vilket betyder att vara här och klar med allt innan klockan sex, istället för min andra tid som var 08.45-15.30. Jag behöver en kortdag så jag hinner med lite annat i livet än att bara jobba!
Tänkte även passa på att åka in och klippa mig, tror att det var över fyra månader sen sist. Är kanske inte så konstigt att det har dragit iväg lite?

Annars är allt ungefär som vanligt i mitt liv, jag jobbar, försöker sova, tränar när det går och tiden utöver det ägnas i min underbara soffa. Tur är väl det att jag gillar den, vad skulle jag annars ägna alla mina dagar åt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback