Inte en helt normal kropp?


Nu känns det som om inget är som det borde, jag mår verkligen inte som jag önskar att jag gjorde just nu. Min kropp är helt slut och jag somnade ihop krypet som ett litet späbarn i soffan efter att jag hade fått i mig matt efter jobbet . Vaknade av sms en timme senare, inte nog med det jag hade feber också och jätte ont i nacken. Att vrida på huvudet är bara att glömma.

Stoppade i mig alvedon och sedan gick jag bort till Jonte för att ta en promenad med honom och Mysan. Skruttan gav upp redan efter en halvtimme medans jag och Jonte fortsatte i 45 minuter till. Jag behövde verkligen det och nu när jag är hemma igen så mår jag lite bättre. Ska snart försöka sova så jag orkar ta mig ur min säng i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback