Lov och mycke arbete?


Godmorgon i alla stugar!
Nu sitter lilla Frida här på jobbet igen och önskar att sängen var mycke närmre än vad den egentligen är :( Men om 7 timmar så ligger jag förmodligen i den och vilar upp mig lite inför mitt andra jobb ikväll, jag längtar nästan redan dit! Hem alltså ;)

Vädret just nu är hemskt just nu och inget som jag någonsin kommer att gilla, imorse var det minusgrader och IS på mina bilrutor. Med andra ord tog det 5 minuter längre att ta sig hemifrån hit till jobbet, ändå körde jag utan att knappt kunna se något alls.! Jag är en alldeles för stressad människa för att ha tid med att vänta på att det utanför rutan ska bli synligt.
Nog om min bil nu! Tänkte gå och jobba lite faktist!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: Tomic

Hoppas dagen på jobber blir lugnt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback