Mys, tv och mycke annat!


Är precis hemkommen från mina mostrar där jag har spenderat kvällen med att kolla på Idol och bara ta det väldigt lugnt!. Robin E och Kevin var helt sjukt bra och jag önskar verkligen att de är just de två som vi om några veckor kommer att få se i finalen. Låter inte det bra?
Förövrigt så är vintern alldeles, alldeles för nära. Det är minusgrader ute och bildörren var svår att öppna, vinterdäcken måste snarast på min kärra om den ska ta mig till alla ställen som jag begär. Resan hem ikväll blev lugnare än någonsin. då jag var motligt intresserad av att ligga i diket och ropa på hjälp!

Jag tänkte alldeles snart ta och krypa i sängen för i morgon står det jobb på schemat, hela dagen lång. För att sedan göra något annat av intresse. Just vad återstår att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback