Samtal, jobb och körkort!


Godkväll!
Dagen är inom det närmaste över och jag ska krypa i säng, börjar känna mig väldigt trött nu! Dagen började idag med att jag hade medarbetarsamtal på förmiddagen. Lagom när jag var klar med det så ringde min telefon, en kompis hade precis fått sitt körkort och ville bli hämtad. Snäll som jag är var jag snart i Kumla och hämtade upp personen ;)
Sedan hemma igen så blev det jobb ett par timmar och ett gymbesök efter jobbet! Gött att vara tillbaka på gymmet igen! Välkända ansikten träffade jag på som jag inte sett på länge då jag ägnat min kropp till annan träning! Roligt att se dem och roligt att höra att han ser skillnad :D
Syrran min har varit gullig och färgat mitt hår, tror att det blev helt okej ;)

Nu kryper jag i säng! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mysan!

hrrm... sen när blev jag tilltalad "kompis" istället för MY? hörreduru, och det va JAG som fick körkort. och JAG som körde din bil hem! så byt ut kompis mot MY!!!! punktslut.<3

Postat av: Frida

Visst är det roligt att provcera, skruttan ? ;)

2008-10-29 @ 06:00:53
URL: http://sivans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback