Sista för den här gången!


Godmorgon igen!
Sista morgonen den här veckan är nu här och i morgon får jag sova precis hur länge jag vill! Det känns underbart men innan jag får ta helg så har jag en arbetsdag framför mig, men det är ett kort sådant på bara 6 timmar =) Vid lunch går jag hem och tar ledigt ända tills på måndag runt lunch. 3 HELA dygn!

Vad helgen har att erbjuda har jag inte riktigt bestämt än, men något kommer det alltid att bli. Jag är inte direkt tjejen som sitter still och rullar tummarna, nej helst ska det hända saker hela tiden. Varje sekund av min vakna tid och lite därtill. Idol är iaf bokat på schemat, sedan är jag helt öppen för förslag.

Dags att jobba. Trevlig helg på alla er som snart tar lite ledigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback