Sömnproblem?


Godmorgon!
Frida är redan vaken och har redan snart varit det i någon timme. Förstår inte varför jag inte kan få sova ut när jag ändå är ledig, behöver sjukt mycket sömn. Jag är fortfarande trött men kan inte riktigt slappna av så att jag kan somna, ligger och kollar på nyhetsmorgon för att fördriva tiden lite.
Har även tvättid inbokad om någon timme, måste ha rena kläder att ha på mig i veckan.

Igår tog vi bilen in till Örebro för att kolla landskamp,Sverige-Portugal.
Spännande match och trevligt sällskap, och efter det så blev det lite lekande med sanning eller konka.Jag klarade mig nog undan alldeles för lätt ;)  När de skulle dra sig vidare till krogen så rullade älskade volvon mot Nora igen, här fördrevs tiden tills jag somnade som ett utslaget sött litet barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback