Tårta och ledig tid!

Godmorgon!
Idag är jag på jobbet tidigare än vanligt och har redan hunnit med att göra massa saker som ska vara färdiga tills de små kommer om en liten stund! Vaknade 30 minuter innan min klocka skulle ringa i morse, låg i 10 minuter och försökte somna om. Men eftersom det inte alls gick som jag hade tänkt så gick jag upp istället och började sortera tvätten tills det är dags att tvätta i eftermiddag!
Idag är det också min lillebrors födelsedag, hela 19 år fyller han!!!! Vart har den tiden tagit vägen? Kändes som om det var alldeles nyss som han var 10 år och var liten och snäll ;)

Idag är en bra dag, för idag jobbar jag kortdag. Går hem redan klockan ett och så är jag ledig från det andra jobbet ikväll. En av fyra onsdagar är så här bra och det är just idag ;) Så idag blir det tårtätning, tvättning på hög nivå och sedan besöka en kompis. Jag ska nog få allt att gå ihop bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback