Det börjar bra!


Goddag!
Första dagen på den här veckan har börjat rulla iväg och jag ska snart iväg och jobba!. Stängning står på schemat för den här dagen, är ganska skönt att ha såna här dagar nu på hösten!
Imorse blev jag väckt tidigt av Magnus och inte bara en gång utan två, kunde inte somna om. Så jag knallade upp redan efter klockan åtta.
Passade på att betala lite räkningar som jag såg på nätet är på väg hem till min brevlåda. De ska egentligen inte betalas förräns i slutet av Oktober, men varför inte betala de medan jag har pengar och ork :)
Kanske skulle ta och passa på att betala alla räkningar så att jag har MASSA pengar att handla för nästa månad. Alla min löner kan då användas till shopping ;)
Passsade även på att ta ett jätte varmt bad och njöt en stund, frågan är nu bara när tröttheten ska slå till? :S Måste vara pigg till boxningen ikväll, får helt enkelt slå mig pigg ;)

Nej nu ska jag göra mig klar för arbetsdagen och träningen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback