När smärtan tar över mitt liv..


Ligger på soffan och är nyvaken, somnade som ett litet barn redan klockan nio. Jag mår inte så bra just nu och behövde verkligen sova. Mitt huvud har dunkat i en vecka nu och jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen. Det gör då ont och inget hjäper :S
Men jag har hittat några tabletter som jag fick utskrivna för ett tag sedan, de skulle ta tills natten. Så tänkte snart ta dem och sedan gå och sova igen. Hoppas på att ett under har skett när jag vaknar i morgonbitti. Annars kommer jag aldrig orka med fler såna här långa arbetsdagar!

Att besöka läkaren är bara att glömma, har varit där flera gånger nu och de gör inte mycket åt saken. Säger bara åt mig att jag får skylla mig själv som inte ligger på soffan hela dagarna, typ! Jag borde gå till en massör som hjälpte mig lite..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback