Sönderkörd?


Goddag!
Nu sitter jag här hemma igen på soffan med min dator i knät. Har just kommit hem från mitt första jobb och inävntar just nu att jag ska iväg och jobba på det andra jobbet. Full fart som alla andra dagar!
Men innan jag ska börja jobba igen så inväntar jag min syster Ida som jag tror snart ringer på min dörr, då vill hon ha skjus upp till sitt jobb. Men snart kan hon köra dit själv och behöver inte tjata på mig eller mamma varje dag  ;)

Det är något konstigt med mitt huvud, jag har haft ont i det i flera dagar nu :S Min arbetskamrat påminde mig om att det var precis så här jag hade det när jag var sönderkörd sist. Men jag känner mig inte trött på det sättet, så vi får väl se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback