Vakenhet och att vara arg?


Godmorgon!
Sitter här på jobbet ännu en onsdag, känner mig väldigt trött eftersom sista timmen i sängen spenderades vaken. Konstigt det där att man inte kan sova när man väl får, och speciellt när kroppen vill ha många timmar fler sömn än vad jag dessa dagar kan erbjuda.
Men nu är jag iaf här och har en arbetasdag på 11 timmar framför mig, sedan är det dags att bege sig hem ännu en gång.

Igårkväll skulle jag försöka mig på att uppdatera mitt internet, det hela slutade med att jag fick plocka bort hela skiten från datorn och just nu har jag inget alls. Min dator vägrar hitta modemet igen, även fast datorn känner av det. Hoppas på att hitta en lösning idag. Är inte så lätt att klara sig utan mitt kära internet och jag var tydligen väldigt lätt för att bli arg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback