Tuppen och tvättstugan!


Godmorgon!
Idag är jag uppe med tuppen men borde egentligen ligga och sova några timmar till.
Bäst att vänja sig tills den nya människan kommer ut till världen, då lär det inte bli så mycket sömn som jag är van vid ;)
Passade på att gå upp när min sambos väckarklocka ringde, för jag skulle till tvättstugan. Har så mycket tvätt så jag även fick starta en maskin här hemma. För när jag är klar med tvätten så ska jag iväg in till Örebro för att shoppa lite till mig och kolla om det finns nåt fint till bebisen. <3
Igår gjorde jag nåt som min mor inte skulle ha gillat. Det var så varmt här inne så jag gick ut en stund. Då kom jag på att jag kanske skulle skotta lite snö. Sakt och gjort. Men en ond rygg och onda revben kröp jag sedan upp för trappen och ner i sängen. Idag mår jag bra :D

Nej nu ska jag bädda rent i sängen så kan jag kanske sova några minuter till!

Kommentarer
Postat av: Moster Mia

Man kan göra allt i lagom mängd fast man har en knatte i magen. Var rädda om er.

2009-12-29 @ 18:40:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback