Vecka 32.


Tiden går så fort och det är bara två dagar kvar till julafton. Men jag ska jobba både idag och imorgon. Men skulle göra vad sim helst för att få vara ledig imorgon, har massor som jag måste göra. Hadla och fixa det sista. Så morgondagen kommer att bli en stressigdag, precis så jag inte vill ha det!!

Men innan det är dags att jobba så ska vi iväg till MVC och kolla så att allt är bra med våran älskade skatt :) Se om h*n har vuxit som h*n ska. Men det tror jag.
Nu vill jag bara att det här året ska passera så att bebisen kan komma ut, jag vill absolut inte ha ett December-barn även fast att det inte är jag som bestämmer det. Januari eller Februari  får den välja på.

Nu blir det frukost.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Det är inga fel på december barn! Men jag förstår att du vill att det ska komma efter nyår, inte kul att fylla sist av alla!

2009-12-22 @ 11:52:44
Postat av: Moster Mia

Lilla vän. H#n kommer inte förrän ca 25 februari. Det är bara att vänta men veckorna flyger förbi. Morgan är våran julklapp så det är mysigt med julbarn.

2009-12-22 @ 17:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback