Shopping till helgen!


Godmorgon!
Fråga mig inte varför jag är vaken så här tidigt, för jag kommer iaf inte att kunna svara på det! Förmodligen så kommer jag att besöka sängen en sväng till innan den här förmiddagen är slut.

Igår efter jobbet så tänkte jag att jag skulle passa på att åka in till Örebro för att shoppa lite, så varför inte börja med den nya Stadium outlet-butiken som öppnade i torsdags.?! När vi kom dit så var det en gaska lång kö för att ta sig in i affären eftersom bara 150 personer för vistsas där inne samtidigt. Men tiden gick snabbt och inom ett par minuter så var vi där inne, passade på att köpa mig en ny jacka och ett par nya mjukisbyxor. NICE!
Insåg ganska snabbt att jag borde köpa mig nya bhar eftersom de jag har inte sitter där de borde. Eftersom butiken Change just nu kör med Black & White-erbjudande så tyckte jag att det var en utmärkt idé att försöka hitta mig en av varje färg. Och jag gillar verkligen den affären eftersom de kan erbjuda bhar i str. 65-90 A-J. Men det är inte direkt några H&M-priser där inne, 420 kronor fick jag punka upp för en bh, Tak gode gud att jag fick den andra på köpet. Det är inget paradis att ha bröst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback