Ett försök iaf!


Jag är rätt sämst på att uppdatera i bloggen, men det händer inte så mycket just nu.
Förrutom att jag försökte lära mig att köra rullstol idag, jag borde ha tagit kort och låtit världen få se hur roligt det såg ut. Jag hade iaf himla roligt under tiden som jag höll på. Fick även testa på en riktig sport-stol som man kan tävla i tennis i, det var spännande!

Annars går dagarna segt, jag gör inte så mycket annat än jobbar och sover. Försöker också hinna med/orka att gymma lite ibland, det brukar få mig att tänka på lite annat och det får också tiden att gå!
Nu har jag två korta arbetsdagar kvar sedan vaknas det helg. Med andra ord har jag 2,5 dagar som jag kan tillbringa i min säng om jag nu inte får trevligt besök..?!

Nej nu ska jag vila lite så jag orkar med lite Lars Winnerbäck ikväll. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback