Kanske dags igen?


Dags för ett uppdatering igen, tiden går så fort så jag tar mig inte riktigt tid att skriva här i bloggen.
Helgen är redan över och jag har 4 arbetsdagar framför mig nu sedan vankas det ledigt i tre hela dagar.
Egentligen är det min jobbhelg nu i helgen, men har redan jobbat in den :D
Har inte hänt så mycket sen jag skrev sist, har bara hunnit jobba lite och så vankades det fest i fredags. Helt plötsligt var det massa folk här och jag kan säga så mycket som att jag hade inte bjudit dem iaf.

Annars har helgen gått i lugnets tecken, två matcher handboll har jag hunnit med = (två vinster), även två vändor till Örebro. Gjorde också den första träningen idag, det var både behövligt och skönt!

Nu blir det sängen tills jag kryper i säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback