Jag lever!


Den här gången gick det iaf inte typ tre veckor imellan inläggen.
Jag har egentligen inte så mycket att säga, sitter här hemma efter ett bankbesök. Nu väntar jag på att det ska bli dags att åka och jobba. För efter jobbet så ska jag på kalas, alla som känner mig vet hur mycket jag killar godsaker ;)
Annars händer det nog inte så mycket annat, håller på att fixa och dona med massa jobb i sommar. Jag hade tänkt mig att ha lite ledigt, men nej nej nu är jag uppbokad för jobb HELA sommaren. Känns både bra och dåligt!

Tänker avsluta med att säga att det är MYCKET orättvisst att syrran ska få tillbaka mer än dubbelt så mycket som mig på skatten. Jag som kände mig ganska nöjd med min, Det är fusk att hennes siffror är minst 5 stycken och börjar inte på 1.(Om inget konstigt skulle hända.)

Kommentarer
Postat av: I

Mohahahaha visst är livet rättvist ibland=)

2009-03-31 @ 17:19:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback