En stor längtan!


Goddagens.

Dagarna och veckorna tickar på. Vi är nu inne i vecka 26, bäbis och mamma växer. Vilket jag njuter massor av, kunde aldrig tänka mig innan att man mår bra av att bli tjock. Men det gör jag!

I helgen besökte jag Ullared för andra gången på mindre än en månad. Det är lika kul att shoppa varje gång och jag hittar nya saker hela tiden. Denna gång åkte jag ner med jobbet och passade på att få betalt alla dessa 21 timmar som jag var hemifrån. Men resan hem var inte lika kul, hade himla ont i ryggen och sitta still i typ 5 timmar har aldrig riktigt varit min grej. Men hem kom vi med alla dessa påssar fulla med nya roliga saker. Såsom kläder till både mig och mitt kommande barn.

Spjällsäng och vagnen är nu bäddade och jag njuter varje gång jag går förbi och ser vagnen stå här i hallen tillsammans med datorn.

När Björn kommer hem så ska vi ta nya kort på magen, det är tisdag idag och det betyder att det är dags att ta nya kort och påbörja en ny vecka. :D
Korten får ni se här på bloggen senare idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback